اتصال با زمین و دفع امواج الکترومغناطیس

اتصال با زمین و دفع امواج الکترومغناطیس

اتصال با زمین و دفع امواج الکترومغناطیس پیشنهاد شرکت دانش بنیان سلامت سینا به افراد معمولی به خصوص افراد مبتلا به حساسیت الکترومغناطیس EHS است.

اتصال با زمین و دفع امواج الکترومغناطیس

آیا اتصال با زمین و دفع امواج الکترومغناطیس واقعیت دارد؟ دکتر سیناترا و بسیاری از دانشمندان جهان بیان می کنند قرار دادن پاهای برهنه روی زمین باعث می شود رادیکال های آزاد موجود در بدن خارج شوند. اتصال زمین با شن و ماسه و آب موجود در ساحل عملکرد سیستم عصبی بدن را بهبود می بخشد.

چرا اتصال با زمین و دفع امواج الکترومغناطیس مهم است؟ به طور کلی جریان الکتریکی AC در بدن کاهش می یابد. این اتفاق بر این واقعیت استوار است که بدن یک هدایت کننده الکتریکی است که الکترون ها را از زمین دریافت می کند. هنگامی که بدن در کنار یک منبع الکتریکی قرار می گیرد به اصطلاح شارژ می شود. سرعت حرکت این الکترون ها به اندازه ای است که میدان های الکترومغناطیس با فرکانس پایین در حدود 60 هرتز (مانند میدان های اطراف سیم های برق) را متوقف می کند. اما در فرکانس های بالاتر بدن قدرت مقابله با میدان های الکترومغناطیس را ندارد. مانند میدان هایی که از وای فای، موبایل، ماکروویو، دکل های برق و مخابرات و... به وجود می آیند.

این در حالی است که بدن افراد دارای حساسیت الکترومغناطیسی (EHS)، در فرکانس های پایین هم توان کمتری برای مقابله با میدان های الکترومغناطیس دارد. به همین دلیل منابع مولد امواج الکترومغناطیس تهدید بزرگی در زندگی افراد EHS به حساب می آیند. افراد مبتلا به EHS در هنگام مکالمه، البته در اکثر مواقع علائم زیر را دارند.

  • افزایش ضربان قلب، درد دندان و فک
  • سردرد و سرگیجه عدم تمرکز و حالت تهوع
  • خستگی مفرط، اختلالات خواب
  • احساس گرما و سوزش در ناحیه صورت و سایر نواحی بدن
  • خشکی تنفس، خارش چشم و..

از این رو اتصال با زمین و دفع امواج الکترومغناطیس برای افراد مبتلا به EHS کمک بسیار بزرگی محسوب می شود. برای اطلاعات بیشتر در رابطه با EHS  به اینجا مراجعه کنید.

چگونگی اتصال با زمین و دفع امواج الکترومغناطیس

هنگامی که پابرهنه راه می روید میلیون ها الکترون را در بدن برای سم زدایی می چرخانید. تکرار بیشتر این عمل، خون را رقیق تر می کند. ویسکوزیته خون، عامل اصلی بیماری های قلبی عروقی است. بنابراین می توان بیماری های سرطان، تومور مغزی، حمله قلبی و... را کاهش داد. در جریان خون سموم زیادی وجود دارد که خون را چسبناک و غلیظ می کند. هنگامی که پابرهنه روی زمینی که رطوبت دارد راه می روید، هدایت الکتریکی خوبی رخ می دهد. الکترون ها از زمین رادیکال های آزاد بدن را از طریق پوست می گیرند.

منابع:

https://www.electricsense.com/1861/using-earthing-to-combat-electromagnetic-pollution-my-review/

https://www.foodsmatter.com/es/management_treatment/articles/grounding-andre-fauteux-01-17.html

 

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد