اثر میدان های الکترومغناطیس بر افزایش فشار خون

اثر میدان های الکترومغناطیس بر افزایش فشار خون

اثر میدان های الکترومغناطیس بر افزایش فشار خون را با محصولات ضد امواج شرکت دانش بنیان سلامت سینا تا 99 درصد کاهش دهید و حافظ سلامتی خود و خانوادتان باشید.

اثر میدان های الکترومغناطیس بر افزایش فشار خون

زندگی این روزها با میدان های الکترومغناطیس (EMF) آمیخته شده است.  میدان های الکترومغناطیس اثر قابل توجه ای بر سیستم گردش خون دارند. با توجه به افزایش بیماری هایی نظیر دیابت، چربی خون، فشار خون و… بر این آمدیم تا اثر میدان های الکترومغناطیس بر فشار خون را در این مقاله به اطلاع شما عزیزان برسانیم؛ پس با ما همراه باشید.

اثر میدان های الکترومغناطیس بر افزایش فشار خون به دلیل اثر بر بارورسپتورها (انتهای عصب نسبت به فشار خون واکنش نشان می دهد و میزان باز بودن رگ را کنترل می کند تا فشار خون ثابت بماند) می باشد. در شرایط عادی بارورسپتورهای شریانی نقش اساسی در تنظیم فشار خون دارند. میدان های الکترومغناطیس تغییراتی را در پتانسیل غشای سلول ها بوجود می آورند.

طبق تحقیقی در سال 1998، که در مجله پزشکی The Lancent منتشر شد، خطر ابتلا به فشار خون از طریق تابش میدان های الکترومغناطیس گزاش شد. همچنین طبق آخرین مطالعات منتشر شده توسط انجمن فشار خون در سانفرانسیسکو، اثر میدان های الکترومغناطیس بر فشار خون و بیماری های قلب و عروق ثابت شد.

مشاهداتی همچون افزایش فشار خون و ضربان قلب بعد از مکالمه با تلفن همراه و خطر ابتلا به بیماری های قلب و عروق با پیشرفت لحظه ای تکنولوژی نگرانی پزشکان و دانشمندان را در سراسر جهان بر انگیخته است. فشار خون بالا ریسک بیماری های جدی قلب را افزایش می دهد. فشار خون خطر نارسایی قلبی، حمله های قلبی، نارسایی کلیوی، سکته، نابینای و… را افزایش می دهد.

دکتر توماس از سوئیس افزایش علائم فشار خون و بیماری های قلب و عروقی را برای افرادی که در نزدیکی دکل های برق و مخابرات زندگی می کنند را اعلام کرد. زیرا این افراد بیشتر در معرض اشعه های خطرناک قرار می گیرند.

همچنین لازم به ذکر است که بیماری هایی همچون آلزایمر، سردرد، اختلالات خواب، عدم تمرکز، سرطان و… ناشی از اثر امواج الکترومغناطیس بر بدن هستند.

توصیه می کنیم برای کاهش و کنترل اثر میدان های الکترومغناطیس بر افزایش فشار خون و سایر بیماری های شایع ذکر شده در بالا به اقدامات حفاظتی شرکت دانش بنیان سلامت سینا مراجعه کنید. با تجربه ای بیش از 10 سال در زمینه میدان های الکترومغناطیس با برگذاری دوره های آموزشی شناخت اثرات مهلک امواج و ارائه ی محصولات ضد امواج برای افزایش نرخ سلامتی جامعه می کوشد.

منابع:  

Gmitrova, A., and J. Gmitrov. "Effect of a permanent magnetic field on blood pressure regulation." Journal of Bioelectricity 9.1 (1990): 79-83.

http://www.emfprotectionstore.com/content/page/can-cell-phone-radiation-cause-high-blood-pressure.html

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد