کاغذ دیواری ضد امواج

کاغذ دیواری ضد امواج

اگر شما در معرض آلودگی امواج الکترومغناطیس قرار دارید، راه حل چیست؟ شیلدینگ امواج الکترومغناطیسی، کاغذ دیواری ضد امواج الکترومغناطیسی، رنگ ضد امواج الکترومغناطیسی، برچسب شیشه ضد امواج الکترومغناطیسی و ...

 

کاغذ دیواری ضد امواج الکترومغناطیسی

اگر در نزدیکی آنتن ها و دکل های مخابراتی قرار دارید. اگر کابل های فشار قوی در نزدیکی محل کار و زندگی شما وجود دارد. اگر همسایه هایتان شما را در معرض طولانی مدت و مستمر امواج وای فای قرار می دهند. شما در معرض آلودگی امواج الکترومغناطیس قرار دارید، راه حل چیست؟ شیلدینگ امواج الکترومغناطیسی.

 

شیلدینگ امواج الکترومغناطیس

محصولات متنوعی جهت شیلدینگ امواج الکترومغناطیسی وجود دارد که برای محافظت ما از منابع تولید کننده امواج الکترومغناطیسی که تحت اراده ما کار نمی کند، کاربرد دارد. محصولاتی از قبیل کاغذ دیواری ضد امواج، رنگ ضد امواج و برچسب های شیشه ضد امواج الکترومغناطیس که ما را در برابر این تابش های مضر الکترومغناطیسی ایمن می سازد.

 

کاغذ دیواری ضد امواج چیست؟

علاوه بر ایفای نقش اصلی کاغذ دیواری که ایجاد ظاهری زیبا و دلنشین در محیط زندگی است، کاغذ دیواری ضد امواج یک ویژگی مطلوب دیگر دارد و آن کمک به ایمن سازی ساختمان در برابر امواج الکترومغناطیسی که به وفور در محیط اطراف پراکنده هستند. در حال حاضر کاغذ دیواری ها با تنوعی از رنگ و طرح و جنس تولید می شوند و همچنین به دلیل نصب سریع و آسان، آن ها را به محبوب ترین دیوارپوش تبدیل کرده است. به همین دلیل محققان با درنظر گرفتن این نکته به طراحی و تولید محصول جدیدی از کاغذ دیواری با ویژگی ضد امواج الکترومغناطیسی پرداخته اند. به طوری که شما می توانید با استفاده از این محصول نانوفناوری شده برای بهبود وضعیت آسایش خود در محیط زندگی و کار استفاده نموده و ایمنی خود و اطرافیان خود را در مواجهه با امواج الکترومغناطیس ارتقا ببخشید.

 

کاربرد کاغذ دیواری ضد امواج

کاغذ دیواری های ضد امواج نه تنها به عنوان یک بخش تزئینی استفاده می شوند و فضایی جذاب و خاص را ایجاد می کنند چون قابلیت ایمن سازی در برابر امواج الکترومغناطیس را دارند به عنوان کاغذ دیواری با کاربرد دوگانه شناخته می شوند. شرکت توسعه فناوری های نوین سلامت سینا تولید کننده کاغذ دیواری ضد امواج الکترومغناطیس است. از این نوع کاغذ دیواری ها در مکان های مختلفی مانند منازل مسکونی، مدارس، دفاتر مختلف کاری و هتل ها و … استفاده می شود. خلاصه در هر مکانی که در کنار استفاده از دکوراسیون مدرن دیوار، ایمن سازی در برابر امواج الکترومغناطیس نیاز باشد، کاربرد دارند.

 

مزایای کاغذ دیواری ضد امواج الکترومغناطیس

1- کاهش امواج الکترومغناطیس در بازه فرکانسی ۳۰۰ مگاهرتز تا ۳۰ گیگا هرتز با راندمان ۵۴ دسیبل

2- دارای طرح و ظاهر دلنشین و سازگار با محیط زیست

3- جلوگیری از خروج و ورود امواج به محل مورد نظر و همچنین افزایش سیستم ایمنی وای فای

4- ضد آتش و کاهنده اثر پیشرفت شعله آتش

5- ضد آب و قابل شستشو

6- عایق تبادل گرمایی جهت خروج و یا ورود گرما از طریق دیوارها

7- مقاوم در برابر خوردگی

8- عدم استفاده از TVOC و HCHO مواد پلی اتیلن و رزینهای مضر که در تولید بیشتر کاغذ دیواری ها معمول از آن استفاده می شود

9- تست شده در مرکز تحقیقات امواج الکترومغناطیس دانشگاه امیرکبیر، اتاق آنتن دانشگاه تهران و آزمایشگاه سازگاری امواج کشور کره جنوبی نتیجه: راندمان 99%

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد