هدست لوله هوا

هدست لوله هوا

هدست لوله هوا به منظور کاهش 98 درصدی امواج الکترومغناطیس به مغز نسبت به هدست سیمی برای محافظت بیشتر از مغز کاربرد دارد.

هدست لوله هوا

فعالیت شرکت دانش بنیان سلامت سینا واقع در پارک علم و فن آوری دانشگاه صنعتی شریف، ارائه ی محصولات ضد امواج الکترومغناطیس، اندازه گیری میزان آلودگی الکترومغناطیس در نقاط مختلف، آموزش در مباحث گوناگون مانند نحوه استفاده صحیح از تکنولوژی و… است. به همین منظور با مطالعات و تحقیقات فراوان همگام با شرکت های فعال در این زمینه در سراسر دنیا مانندSwiss-Shield، Gigahertz-Solution و… برای استفاده ایمن از تلفن همراه هدست های لوله هوا را بی خطرترین نوع آن ها معرفی می کنند.

در این مقاله به بررسی عملکرد هدست های لوله هوا می پردازیم.

هدست لوله هوا چیست؟

تفاوت اصلی هدست های لوله هوا با نوع معمولی آن در نوع "صدا رسانی" است. هدست های معمولی با اتصال کاملا سیمی صدا رسانی را انجام می دهند. این نوع عملکرد، تابش بالایی از امواج الکترومغناطیس را باعث می شود.

هدست لوله هوا دارای لوله ای انعطاف پذیر جایگزین سیم است. همین ویژگی علاوه بر صدا رسانی، شما را از تابش امواج الکترومغناطیس دور می کند. در لوله های این نوع از هدست ها، هیچ گونه فلزی به کار نمی رود. هدست های لوله هوا امواج صوتی را از طریق لوله های توخالی به گوش منتقل می کنند.

به طور کلی تابش امواج الکترومغناطیس توسط هدست لوله هوا تا 98 درصد کاهش می یابد.

هدف اصلی این هدست ها، رعایت فاصله ایمن از تلفن همراه است. با توجه به انتشار امواج الکترومغناطیس در محدوده ی ماکروویو توسط تلفن همراه، این نوع از هدست ها از مغز شما در برابر امواج خطرناک جلوگیری می کنند. هدست های سیمی امواج الکترومغناطیس را به راحتی به مغز منتقل می کنند.

این نوع از هدست ها ظاهری کاملا مشابه با هدست های سیمی دارند. یک Port برای اتصال به تلفن همراه، و یک میکروفون برای صحبت کردن. بنابراین شما می توانید با استفاده از این نوع هدست ها به آسودگی خاطر در شرایط گوناگون صحبت کنید. 

معایب هدست لوله هوا

در این قسمت به بررسی 2 ضعف از این هدست ها می پردازیم.

ماندگاری: با توجه به این که بدنه این هدست ها از لاستیکی است، آسیب پذیری بالایی دارند. فشار های اعمال شده به هدست عملکرد آن را مختل می کند. بنابراین نگهداری از هدست لوله هوا، شرایط ویژه ای را می طلبد.

کیفیت صدا: وقتی امواج صوتی از طریق بلند گوهای کوچک هدست هوا لوله به گوش شما می رسند، برخی از کیفیت ها از بین می روند. برای تهیه ی انواع با کیفیت این هدست ها هزینه ی بالایی باید پرداخت شود که این نیز یکی از معایب این هدست به شمار می آید.

منابع:

https://emfacademy.com/best-air-tube-headset/

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد