محافظت عموم در برابر امواج الکترومغناطیس

محافظت عموم در برابر امواج الکترومغناطیس

محافظت عموم در برابر امواج الکترومغناطیس را می توان با محصولات ضد امواج شرکت سلامت سینا در محیط کار و خانه، تا 99 درصد افزایش داد.

محافظت عموم در برابر امواج الکترومغناطیس

امروزه در سراسر جهان، محافظت عموم در برابر امواج الکترومغناطیس مسئله ای بسیار مهم محسوب می شود. پیشرفت لحظه ای تکنولوژی این اجازه را به ما می دهد تا با اطمینان میدان های الکترومغناطیسی غیر حرارتی را غیر ایمن معرفی کنیم. در عرض پنج سال گذشته امواج ماکروویو به گونه ای فراوان در اطراف ما قرار گرفته اند.

در ایالات متحده، سازمان نظارتی ارتباطات فدرال (FCC)، محدودیت های قانونی را مشخص می کند. یکی از هدف های اصلی این سازمان، نظارت بر پیشرفت تکنولوژی بی سیم است. با توجه به این که محافظت عموم در برابر امواج الکترومغناطیس با پیشرفت تکنولوژی مسئله ای دشوار می باشد، این سازمان بخشی از فعالیت خود را بر این مهم قرار داده است.

FCC آژانس تخصصی برای تعیین ایمنی میدان های الکترومغناطیس ندارد. در عوض، سازمان های خصوصی و نیمه خصوصی برای انجام آزمایش و تست های استاندارد با این سازمان فعالیت می کنند. این سازمان ها شامل IEEE، موسسه استاندارد ملی آمریکا (ANSI)، شورای ملی حفاظت از اشعه (NCRP) و کمیسیون بین المللی حفاظت از اشعه غیر یونیزان (ICNIRP) هستند.

راه کار برای محافظت در عموم در برابر امواج الکترومغناطیس

آن چه تا به امروز به اشتراک گذاشته ایم، خبر هایی بد درباره امواج و تاثیر آن ها بر سلامتی انسان ها بوده است. اما خبر خوب این است که راه حل هایی برای کاهش اثر امواج و افزایش سطح سلامتی جامعه وجود دارد.

خوشبختانه در کشور ایران، شرکت سلامت سینا واقع در پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی شریف با ارائه ی محصولات مختلف ضد امواج الکترومغناطیس با دارا بودن استاندارهای جهانی مانند رنگ ضد امواج، کاغذ دیواری ضد امواج، برچسب شیشه ی ضد امواج، منسوجات ضد امواج الکترومغناطیس مانند لباس های بارداری ضد امواج، لباس نوزاد ضد امواج، کاور وای فای و… می توانند تا 99 درصد امواج الکترومغناطیس را کنترل کند.

محافظت عموم در برابر امواج الکترومغناطیس را می توان با محصولات ضد امواج شرکت سلامت سینا در محیط کار و خانه، تا 99 درصد افزایش داد.

 

 

منابع:

www.emfanalysis.com

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد