لباس های ضد اشعه و لباس زیر ضد اشعه

لباس های ضد اشعه و لباس زیر ضد اشعه

لباس های ضد اشعه و لباس زیر ضد اشعه توانایی دفع امواج الکترومغناطیس را تا 99/99 دارا هستند.

 

لباس های ضد اشعه و لباس زیر ضد اشعه

در این مقاله به بررسی لباس ضد اشعه و نوع خاصی از آن، لباس زیر ضد اشعه و چرایی استفاده از آن می پردازیم.

امروزه با افزایش میدان های الکترومغناطیس حساسیت های الکترومغناطیسی (EHS) به شدت افزایش یافته است و علت آن وابستگی به دستگاه های بی سیم و تلفن همراه و ... است که در دو دهه گذشته به میزان غیرقابل پیش بینی افزایش یافته است. بنابراین استفاده از لباس های ضد اشعه و لباس زیر ضد اشعه برای جلوگیری از آسیب اشعه ها بر اندام های مختلف، به ویژه اندام های تناسلی راه کار مناسبی است.

بیماری های خطرناک ناشی از اشعه ها

لباس های ضد اشعه و لباس زیر ضد اشعه برای جلوگیری از اثرات منفی اشعه ها و بروز بیماری مختلف استفاده می شوند. اشعه های منتشر شده از منابع گوناگون و اثرگذاری آن ها به بدن باعث بروز بیماری های متعددی مانند از دست دادن قدرت باروری، سقط جنین، کاهش کیفیت و کمیت اسپرم، آسیب به سیستم عصبی و غدد درون ریز، مشکلات قلبی-عروقی، سرطان ها و... می شوند.

همچنین درنوزادان و کودکان، بیماری هایی همچون اوتیسم، اختلالات خواب و رفتاری، افسردگی، مشکلات یادگیری و... را به بار می آورند.

مشکلات عمده درلباس های ضد اشعه و لباس زیر ضد اشعه

برای کاهش اثرات خطرناک اشعه های EMR  و EMF، استفاده از لباس های ضد اشعه و لباس زیر ضد اشعه پیشنهاد خوبی است. مناطق حساسی از بدن مانند سر و اندام تناسلی باید از اثرات امواج الکترومغناطیس محفوظ بمانند.

مشکلات عمده ای که بر لباس های ضد اشعه وارد است سنگین بودن، سخت و گران بودن آن ها است. همچنین برخی از آن ها با داشتن لایه های مختلف، مشکلاتی مانند عدم عبور مرور هوا، سفتی پارچه، سنگین بودن آنها و... را دارند. این موارد باعث آزار شخص می شوند و عدم توانایی عبور هوا باعث رشد میکروب ها در آن ناحیه می شود.

خواص لباس های ضد اشعه و لباس زیر ضد اشعه دارای الیاف نقره

این لباس ها با داشتن موادی درمقیاس نانو، خواص ضد امواج الکترومغناطیس را تولید می کنند.

لباس زیر های ضد اشعه باید توانایی کنترل رطوبت را داشته باشند. هرچه رطوبت بیشتر شود میزان باکتری و بوی نامطبوع افزایش می یابد. بنابراین انتخاب نوع پارچه برای لباس زیرهای ضد اشعه بسیار حائز اهمیت است.

لباس زیرهای ضد اشعه امروزی خواص دفع امواج الکترومغناطیس، کنترل رطوبت و ضد میکروبی را ایجاد می کنند. این لباس ها سازگاری بالایی با پوست بدن دارند.

یک لایه بودن و وجود الیاف های نقره موجود در پارچه ی لباس زیر های ضد اشعه، باعث می شود که هوا به راحتی از آن ها عبور کند و سازگاری بالایی با محیط زیست داشته باشند.

شرکت دانش بنیان سلامت سینا، واقع در پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی شریف با بکار گیری علم روز دنیا در زمینه ی دفع اشعه های مضر، محصولاتی همچون برچسب شیشه ی ضد امواج، کاغذ دیواری و رنگ ضد امواج الکترومغناطیس، پرده ضد امواج، پشه بند ضد امواج الکترومغناطیس، منسوجات ضد امواج مانند لباس زیر ضد اشعه را برای داشتن جامعه ای سالم پیشنهاد می دهد.

منابع:

http://bit.do/eBbKR

 

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد