فاصله موبایل از خانم باردار

فاصله موبایل از خانم باردار

فاصله ی موبایل از خانم باردار باید رعایت شود. زیرا امواج الکترومغناطیس موبایل در محدوده ی ماکروویو هستند که حتی منجر به سقط جنین نیز می شوند.

 

فاصله موبایل از خانم باردار

فاصله موبایل از بدن، سوال بسیاری از خانم های باردار است. در این مقاله سعی داریم به این سوال پاسخ دهیم.

 فاصله ایمن موبایل از بدن

انسان موجودی الکترومغناطیس است. بسیاری از فرایندهای فیزیولوژیکی بدن او از طریق امواج الکترومغناطیسی صورت می گیرد. لذا مواجهه با امواج الکترومغناطیس حتی در سطوح کم ( بالاتر از سطوح موجود در طبیعت) می تواند در روند این فرآیندها اختلال ایجاد کند.
امواج موبایل بر باروری مردان اثر منفی دارند. امواج اسپرم ها را می کشد و باعث کاهش قوای جنسی می شود. بخصوص در کسانی که موبایل را به کمرشان می بندند.

کاهش فاصله موبایل از بدن مخاطره آمیز است. چرا که امواج موبایل سرطان زاست و علاوه بر آن احتمال ابتلا به بیماری های آلزایمر و پارکینسون را افزایش می دهد.
در ازای حتی 2 دقیقه صحبت با موبایل، ساختار مولکولی بزاق دهان تغییر می کند. میدان های الکترومغناطیس به ویژه آن هایی که در گستره فرکانس بدن هستند، باعث تغییر عملکرد جذب مواد معدنی در بدن می شوند. بدین صورت سرعت گسترش ضوایع تومورال را افزایش می دهند.

حمل موبایل برای افراد عادی نیز مخاطره آفرین است. موبایل در فاصله 30 سانتی متری امواج الکترومغناطیس به میزان 400 پیکووات بر متر مربع را به بدن می تاباند. شدت این امواج بسته به شرایط و همچنین فاصله موبایل از آنتن متغیر است.

در مواقعی که که آنتن دهی بسیار کم است موبایل امواج قوی تری را ارسال می کند. در این شرایط باید فاصله موبایل از بدن افزایش یابد. همچنین نباید در این شرایط با تلفن همراه مکالمه کرد.

خطر امواج موبایل در هنگام مکالمه بیشتر است. لذا باید فاصله موبایل از بدن در این شرایط افزایش یابد.

برای افزایش فاصله موبایل از بدن می توان از اسپیکر یا هندزفری استفاده کرد.

 فاصله موبایل از خانم باردار

یکی از مخاطرات امواج موبایل برای خانم های باردار است. امواج بالای موبایل آسیب جدی به سلول های در حال شکل گیری و DNA وارد می نماید. لازم است خانم های باردار در طول بارداری موبایل را از خود دور نگه دارند.

 بدن جنین درحال تکامل است و حساسیت آن در دوران بارداری متغیر است. امواج موبایل می تواند بر عملکرد مولکولی و سلولی بدن جنین تاثیرگذار باشد. چرا که سلول های بدن جنین ساختار محکمی ندارد.

لذا تاثیرپذیری اندام ها و مغز جنین نسبت به سایرین بیشتر است.

یک قانون طلایی را جهت حفاظت خود در برابر امواج الکترومغناطیس یاد بگیرید:

فاصله: فاصله خود را با دستگاه های منتشرکننده امواج الکترومغناطیس افزایش دهید.

زمان: زمان استفاده از این تجهیزات را کاهش دهید.

حفاظ: از حفاظ های امواج الکترومغناطیس استفاده کنید. برای اطاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

فاصله موبایل از مادر باردار باید حداقل 2 متر باشد.

در هنگام زنگ خوردن موبایل یا برقرار شدن تماس، موبایل بیشترین میزان موج را دارا می باشد. در این هنگام موبایل نباید در نزدیکی خانم باردار قرار بگیرد. لازم است مادر در ایام بارداری در مناطق کم موج شهری بوده و یا از لباس های بارداری ضد امواج الکترومغناطیسی استفاده نمایند.

برای کسب اطلاعات بیشتر به اینجا مراجعه کنید.

 

 

 

 

 

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد