دستگاه جذب امواج الکترومغناطیس

دستگاه جذب امواج الکترومغناطیس

با ظهور فناوری های جدید و ایجاد آلودگی های امواج الکترومغناطیسی، محافظت در برابر امواج الکترومغناطیس مورد توجه قرار گرفتند. امروزه دستگاه‌ های مختلفی برای مقابله و خنثی کردن اثرات مخرب امواج بر بدن انسان تولید شده است.

دستگاه جذب امواج الکترومغناطیس

با ظهور فناوری های جدید و ایجاد آلودگی های امواج الکترومغناطیسی، محافظت در برابر امواج الکترومغناطیس مورد توجه قرار گرفتند. امروزه دستگاه‌ های مختلفی برای مقابله و خنثی کردن اثرات مخرب امواج بر بدن انسان تولید شده است. انتخاب دستگاه مناسب، به نحوه استفاده و تعداد افراد تحت پوشش بستگی دارد.

 

دستگاه های جذب امواج الکترومغناطیس ساخته شده

وسایل و شیلدینگ های زیادی بین شما و امواج الکترومغناطیس ساطع شده وجود دارد که امواج الکترومغناطیسی را منعکس، منحرف و یا با شیلدینگ، بدن شما را محافظت می­کنند. چیپ های تلفن همراه، دیودها، استیکرهای هولوگرافیک، دستبند و گردنبند، متعادل کننده های برقی و رزوناتورهای USB همه انواعی از محصولاتی هستند که جهت محافظت در برابر امواج الکترومغناطیس تولید شده اند.  استفاده از این دستگاه های جذب کننده امواج الکترومغناطیسی معمولا توصیه نشده است.

 

آیا این دستگاه های جذب الکترومغناطیسی کار می کند؟

 امروزه ابزار­های موجود در بازار جهانی، کپی از سایر محصولات اصلی است. ممکن است به جای خرید یک ابزار محافظتی یک وسیله ساطع کننده امواج الکترومغناطیسی خریداری کرده باشید. معمولا این ابزارهای جذب امواج الکترومغناطیس طول عمر کوتاهی دارند و خیلی زود کارایی خود را از دست می دهند. همچنین بخش اعظم امواج الکترومغناطیسی جذب شده را به گرما تبدیل می کنند که خود می تواند آسیب زننده باشد. برای محافظت در برابر امواج الکترومغناطیس بهتر است که تجهیزات غیر الکترونیکی را ترجیح بدهید. برای ایجاد یک سد محافظتی در برابر امواج الکترومغناطیس از کارشناسان مربوطه کمک بگیرید.

 

کدام یک از محافظت کننده ها در مقابل امواج الکترومغناطیس مناسب تر است؟

با شناسایی منابع آلودگی امواج الکترومغناطیسی به وسیله اندازه گیری و شناسایی شدت، نوع و جهت ورود امواج الکترومغناطیسی آلوده کننده، راهکار­های مختلفی نظیر طرح عملی و پوشش دهی و ایجاد مانع در برابر امواج توسط محصولات ضد امواج مانند برچسب های شفاف، کاغذ دیواری، رنگ، پشه بند، لباس ارائه می شود.

 

مراجع:                                                                                                                          www.hybridrastamama.com

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد